Word jij onze

Financieel administratief medewerker

Partiar B.V. breidt uit en is daarom per direct op zoek naar een financieel administratie medewerker. Als nieuwe collega kom je te werken bij een groeiend bedrijf wat zich bezighoudt met de afwikkeling van nalatenschappen. Ons bedrijf is gevestigd in Sassenheim en bestaat uit een mooie club van 30 gemotiveerde collega’s.

Wat breng jij mee?

Heb jij ervaring in het beheren en uitvoeren van betalingen, facturatie en heeft Exact software geen geheimen voor jou? Ben je nauwkeurig en heb je een proactieve houding en lijkt het jou leuk om naast je financiële skills ook enkele HR-werkzaamheden op te pakken? Heb je ervaring en/of gewerkt met juridische processen, dan is dat absoluut een pré en uiteraard zijn goede administratieve vaardigheden een must.

Je bent een Pietje precies en staat elke dag opnieuw ‘aan’. Accuratesse en oog voor detail is jouw natuurtalent. Bovendien ben je beschikbaar voor 4 dagen of 5 ochtenden per week. Je valt onder directe leiding van één van de directeuren. Dan is dit de job waarop je direct moet reageren! Verder vragen we:

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie

  • Bij voorkeur afgeronde hbo-opleiding in relevante richting

  • Kennis van Exact software, Excel en PowerPoint

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.

Wat bieden wij?

  • Een functie voor 24-32 uur

  • Een goed salaris afhankelijk van je opleiding en ervaring

  • Pensioen bij het Pensioenfonds Notariaat

  • Werken in een gezellig en hecht team met regelmatig een leuk bedrijfsuitje

Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature? Stuur ons dan jouw motivatie en cv naar mdegeus@partiar.nl t.a.v. Marieke de Geus en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Delen van deze vacature wordt gewaardeerd